Direktlänk till inlägg 23 maj 2017

Underbar kväll

Av Emma Erlandsson - 23 maj 2017 09:08

Hejsan alla fina läsare!! Igår den 22/5-17 så hade jag en underbar kväll!!

 

Min bästa vän och hennes familj var på "semester" så vi passade på att hälsa på dom. Dom bor väldigt långt här ifrån så det var bara jätte kul att de var här.

 

Då när vi var där så gick vi och kollade på havet, åt mjukglass, grillade och åt korv, gick runt och kollade lite, vi gick till en lekplats inärheten och hade jätte kul.

 

Idag den 23/5-17 så är jag hemma för jag mår inte så bra (jag har ont i magen), Så idag bloggar jag hemifrån men jag antar att det går lika bra.     

 

Jag såg idag att det var 21 personer som kollade på min blogg igår, och jag tycker det är jätte kul att jag kan få så många visningar. Dela jätte gärna och tipsa folk om min blogg så hade jag blivit jätte glad.

 

Ha en trevlig dag!!  //Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Erlandsson - 17 juli 2018 17:34

Hejsan alla fina läsare!! Som ni ser i rubriken så är jag TILLBAKA!! Ni har nog oxå märkt att jag inte har varit online på ett väldigt långt tag, och där är många anledningar till det:    1. Jag har bytat skola.  Förra året så byte jag skola ef...

Av Emma Erlandsson - 17 juli 2018 17:34

Hejsan alla fina läsare!! Som ni ser i rubriken så är jag TILLBAKA!! Ni har nog oxå märkt att jag inte har varit online på ett väldigt långt tag, och där är många anledningar till det:    1. Jag har bytat skola.  Förra året så byte jag skola ef...

Av Emma Erlandsson - 1 juni 2017 10:12

Hejsan alla fina läsare!! Som ni kanske har märkt så har jag inte uppdaterat på min blogg, tyvärr   Anledningen till det är att jag inte har haft tid för jag har skolan att tänka på. En anledning till är att jag har slut på idéer till bloggen. Ni får...

Av Emma Erlandsson - 22 maj 2017 14:48

Hejsan alla fina läsare!! Som ni kanske har sätt så har jag gjort en omröstning om vad ni vill att jag ska skriva om i nästa inlägg och då vill ni att jag ska skriva om både sommarlovet och om sociala medier. Jag hade tänkt att jag skriver först om s...

Av Emma Erlandsson - 22 maj 2017 12:40

Hejsan alla fina bloggare!! Jag ville bara informera er om att jag heter inte fyrkappan-eleven längre utan att jag heter ElevenEmma nu mera. Jag hoppas ni gillar det!!       Ha en trevlig fortsatt dag!!  //Emma ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad för något vill ni jag ska skriva om i nästa inlägg?
 Sommarlovet
 Helgen
 Vardagen
 Skolan
 Mig själv
 Sakar att göra på fritiden
 Youtube
 Sociala medier
 Serie tips
 Bok tips
 Film tips

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards