Alla inlägg under juni 2017

Av Emma Erlandsson - 1 juni 2017 10:12

Hejsan alla fina läsare!! Som ni kanske har märkt så har jag inte uppdaterat på min blogg, tyvärr   Anledningen till det är att jag inte har haft tid för jag har skolan att tänka på. En anledning till är att jag har slut på idéer till bloggen. Ni får gärna säga vad ni vill att jag ska skriva om. 

Som ni alla kanske redan vet så är det snart SOMMARLOV!!! Vad ska ni göra på sommarlovet? Jag ska iallafall hälsa på min kompis i blekinge och bo på hotell en natt med henne och hennes mamma. (Jag har aldrig bott på ett hotell) så det ska bli jätte kul och spännande. 

 

Ha en trevlig fortsatt dag, hejdå!!  //Emma 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad för något vill ni jag ska skriva om i nästa inlägg?
 Sommarlovet
 Helgen
 Vardagen
 Skolan
 Mig själv
 Sakar att göra på fritiden
 Youtube
 Sociala medier
 Serie tips
 Bok tips
 Film tips

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards